nedeľa 8. júna 2014

Perfect.

Prvý post s najväčším počtom fotiek. Áno, zas a znova som sa rozfotila. Mňa už nemá akosi kto fotiť, tak fotím ja. Po štátniciach som chcela robiť milión vecí a chodiť na milión miest, tak hurá, je to tu. Pať s Murom išli natáčať video a ja som im robila backstage report. Vybrali sme sa do panskej záhrady in the Hlohovec city a ako poslednú zástavku sme si určili hlohovecký zámok. Aj keď bolo ešte svetlo, inak nám lepilo. Napríklad vtedy, keď sme prešli cez plot a ocitli sa nad hladomorňami. Júú, no ale dávali sme si bacha. Ja som sa neodvážila nakúkať do okien. Bu! No každopádne to tam bolo riadne strašidelné, ale choďte tam tak či tak!






















Hrčkovci sú moji longboarďácki parťáci. Hoci sú to len mobilovské fotky, určite z nich cítiť emócie :D


vľavo ja, vpravo If 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára