štvrtok 21. augusta 2014

Grape Vydarený

Vypredaný Grape, to sa len tak nevidí. Tento rok si to zaslúžil oprávnene. Do detailu prepracovaný festival s tématikou Hippies bol rajom pre všetkých hipsterov. Jasné, aj ja som si natiahla čelenku na hlavu! A čo každému hipstera poteší najviac? Zrkadlo! Ja som ho na Grape mala veľmi rada :) Takisto aj veľké húpacie siete, na ktoré som sa nikdy nedostala, no. Ale zasa som sa dostala na Bombay Bicycle Club a hlavne na Editors. To som musela ísť naozaj dopredu. Oplatilo sa. Dívať sa na Toma Smitha ako s veľkým nasadením dáva každý song, to je iné žúžo. V sobotu sme si uvedomili, že festival už bude končiť, tak sme pobehali kade tade. Barmani pecka ako vždy. Klaxons namakaní a La Roux, no nula bodov pre mňa. Mínusový bod dávam aj pre všetkých mojich orange kamošov, keď im vypadol signál akurát keď som sa stratila. Ale našla som sa a som šťastná :D Ani mi potom nevadilo, že mám na sebe tri svetre, dve bundy a dvojo ponožiek!

















Vidíme sa o rok!

2 komentáre:

  1. aj vy ste boli vinni? (:
    v editors a la roux sa sice nezhodneme, ale v zufalstve pri vypadku signalu ano :D a bol skvely grejp, veru. až človeku smutno ostane po ňom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, ja som znama ako vinna deva :D tak pri hudbe je to rozne,sto ludi sto chuti ale kazdopadne chyba grejp :(

      Odstrániť