nedeľa 10. augusta 2014

Potulky po Pagu #1

Týždeň som bola nezvestná, hlavne čo sa týka sociálnych sietí. Išli sme na ostrov Pag. Počas toho celého som si písala poznámky, alebo teda dajme tomu, že denník. Keďže je toho veľa, rozdelila som to všetko do niekoľkých postov.

Z domu sme išli okolo pol piatej ráno a šoférovala som ja. Po niekoľkých hodinách sme sa s ocom vymenili a potom nastala kolóna. Za tri hodiny sme prešli 6 km, yeah. V autách boli rôzni ľudia, niektorí jedli rezne, iní si vŕtali v nose, alebo vetrali nohy von z okna. Napokon sme si vystúpili, aj tí krásavci nemeckí ;) a aj češi s ponožkami v sandáloch. Fakt. Všetci pozerali na moje zelenkasté vlasy. 

Po dlhej predlhej ceste prichádzame konečne do Chorvátska, nechápem prečo na hraniciach stále kontrolujú doklady. Aspoň že sme mali pri sebe čokobons. Mňam. V momente, keď sme konečne pri mori, ide zapadať slnko. No fasa. Ešte väčšie fasa bolo, keď nám oco oznámil, že už akosi nemáme benzín. Lenže my na pustatine a nikde nič. Nariadila som navigácii nech nás vezme k najbližšiej benzínke, lenže to sme nevedeli, či dorazíme. Dorazili sme, ale s 3 litrami benzínu. Mala som pocit, že tá šnicla pôjde zo mňa vrchom. Nielen preto, že by sme nedošli, ale aj preto, že by ma naši hodili do mora, keby tá navigácia zle poradila :D. 



Prišli sme k trajektu, lenže tam je asi veľakilometrová rada áut. Jo, čas je 20:58. 


Kúpili sme lístok, auto som odparkovala na trajekt a pri nočnej jazde nám švédi spievali Sky full of stars od Coldplay. Supr! Na ostrov sme dorazili celí, ale predierať sa po uličkách plných mučačos a čajkoš, to je iná jazda cez prekážky. 
Prvý deň nám počasie prialo, aj keď z času na čas sa objavil mrak, ale rýchlo zmizol. Všetci sa stále dívajú na moje vlasy. Ježiši.



Na ďalší deň sme sa išli pozrieť na svetoznámu pláž Zrće. Usalašili sme sa pre vodou a za nami kluby, laserové showky a mučačos. O desiatej hodine je na pláži asi 10 ľudí. Perfišná pláž, čisté more, no sveta žiť. Postupne pribúdajú diskofilkovia. S Pať sa čvachceme vo vode a zrazu sa z rohu vynorí PartyBoat!! Typický party song musí byť :D Keď si na to spomeniem, stále sa rehním. Ideálne pre nás dve hejterky. Tá loď bola mega plná. S Pať máme teóriu, že na tej lodi sa klonujú.





Podvečer sme sa vybrali k tej istej oblasti, ale o tom bude ďalší post (veľa fotiek). A pri týchto potulkách sme objavili ďalšiu pláž - Prnjica. Ale fakt krásna, pokojná. Oproti pláži pneli kopce posiate pieskom a sem tam aj zeleňou. A more čisté, priezračné s rybkami. Mua! Medzitým sa mi pokazila nadobro lomosardinka. Bola som z toho smutko. No začal trochu pofukovať vietor a spustili sa vlny.





Po týchto krásnych momentoch sa pri nás usadili Taliani. Po našom makaróny. Oco má teóriu, že nás prenasledujú kvôli mojim vlasom. Našlo si nás avšak aj čosi iné. Áno, mám na mysli PartyBoat :D Hell yeah! Keď ale prišiel silnejší vietor, more burácalo a to bola pecka. Jasnačka, že sme šli do mora. Lenže potom nám všetky chĺpky stáli. Som spálená na zadku. No fasa. Ale keď si predstavím PartyBoat, stále rehot :D Večer sme si uvedomili, že nad nami sú noví susedia. Predpokladáte správne. Taktiež makaróny. Počúvali ste niekedy taliansky hip-hop, ale tak asi 5x za sebou jeden song? Nie? To musíte skúsiť! :D O polnoci nám pustili ohňostroj, že aby sa nepovedalo. Zelená farba mizne :(











A napokon ostrovné hejterky s krédom "I love Zrce Bitch"



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára