streda 3. decembra 2014

Shootingovačka

Dva týždne dozadu ma cez instagram oslovil Patrik. Že teda či nechcem prísť fotiť fotenie, 
rozumej behind the scenes. A ja teda že áno, veď čo by nie. Síce pôvodný plán bol taký, že 
pôjdeme k Sheratonu, ale počasie nám neprialo. Stavili sme na fotoateliér v Rafinery Gallery. 
Je to tam pecka, akurát že večer sú MHD zastávky prázdne :D. No ale späť k téme. Patrik je návrhár, o pár dní bude mať 19 rokov a finišuje strednú umeleckú školu. Ako sám vraví, navrhovanie považuje za druh umenia. 
A tak mal prednedávnom svoju vlastnú módnu prehliadku. Tému pojal svojsky, čím chcel vyjadriť svoje emócie po rozchode. Každý model je o niečom inom.Možno aj preto, že prostredníctvom oblečenia prejavuje svoje postoje a názory. Okrem toho robil aj styling v časopisoch. Na fotenie bolo použitých zopár kúskov z jeho kolekcie a samozrejme, že robil aj tu styling. Veru, dosť šikovný chalan. Celé toto tu zorganizovala Jessica, ktorá oslovila Patrika a myslím, že všetko vyšlo podľa predstáv. Bola to zábava, veľa rehotu a póz. Všetci milí, až som zabudla, že som ich pred pár minútami ani nepoznala :) No každopádne som veľmi zvedavá na konečné fotky.
A ja? Okrem fotenia azavadzania som strážila aj kamošky Jess. Veď kukaj!

 
 











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára