štvrtok 24. marca 2016

Jarné radosti

Úplne vypnúť sa nedá nikdy a nikde. Ale aspoň sa o to pokúsiť sa cení. Za dedinou máme malý háj, rada tam chodím, najmä na jar. Všetko sa to tak nejak prebúdza. Každý tretí krík po ceste mal už puky, Boro naháňal zajacov a jednu srnku, ja som stúpala po repke. Do hája som šla zámerne. Medvedí cesnak. Jedli ste ho už? Fantastické niečo. A polievka z neho je úplne brutálna. Natrhala som si nielen cesnak, ale aj fialky, hoci už boli ako tak odkvitnuté, ale úžasne voňali. Tých tam bolo! Juj. A ešte iné fialové kvietky, ale priznám sa, že názov nepoznám. Natrhala som ich toľko, že som doma spravila tri kytičky. A či toto vyčistenie hlavy pomáha? Zaručene!

PS: nezabudnite občas nakuknúť aj na môj kanál s ďalšími videami - TU









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára